Regulamin zajęć na torze

Biorąc udział w zajęciach na torze, zobowiązujesz się przestrzegać niniejszego regulaminu:

 

  1. Oświadczenia
  • Podpisałeś/podpisałaś oświadczenie. W przypadku osób niepełnoletnich wymagane jest podpisanie oświadczenia przez rodzica.
  • Posiadasz ważne OC, które obejmuje uprawianie kolarstwa torowego.
  • Stosujesz się do poleceń Trenera i Organizatora.
  • Szanujesz powierzony Ci sprzęt.
  • Szanujesz tor – nie śmiecisz, nie plujesz, nie smarkasz.
  1. Bezpieczeństwo – limit uczestników
  • Ze względów bezpieczeństwa, liczba osób uczestniczących w treningu jest ograniczona.
  1. Zajęcia
  • Zajęcia przeznaczone są dla osób w wieku od 15. lat.
  • Treningi odbywają się:
    • w środy o godzinie 20.30-22.00
    • w piątki o godzinie 19:30-21:00
    • w niedzielę o godzinie 19:00-20:30
  • Zajęcia mogą być odwołane z powodu zawodów, bądź innej niedostępności toru (koszt zajęć będzie przeniesiony na inny termin).
  • Warunkiem koniecznym odbycia się zajęć jest zebranie odpowiedniej liczby osób.
  • Zajęcia przeznaczone są dla osób w wieku od 15. lat. Osoby niepełnoletnie potrzebują zgody rodzica.
  1. Zapisy
  • Decyduje kolejność zgłoszeń, jednak pierwszeństwo mają osoby ze stałej listy.
  • W przypadku braku wolnych miejsc można zapisać się na listę rezerwową.
  • Lista wszystkich uczestników na dany trening jest zamykana o godzinie 20:00 w dzień poprzedzający trening.
  1. Stała lista
  • Jeśli są wolne miejsca, można zapisać się na stałą listę przez zgłoszenie się do Organizatora i opłacenie karnetu.
  1. Odwoływanie obecności na zajęciach
  • Aby nie stracić opłaty za zajęcia należy powiadomić Organizatora o nieobecności do godziny 20:00 dnia poprzedzającego trening (tj. do wtorku, czwartku bądź soboty)
  • Limity nieobecności:
    • Organizator może wypisać uczestnika ze stałej listy, jeżeli odwoła on
      więcej niż:

      • 1 nieobecność – w przypadku osób trenujących 1 raz w tygodniu
      • 2 nieobecności – w przypadku osób trenujących 2 razy w tygodniu
      • 3 nieobecności – w przypadku osób trenujących 3 razy w tygodniu

 

Regulamin PZKol